tirsdag den 17. februar 2015

Så blev Solvejg færdig

Jeg er langt om længe blevet færdig med dukken til Karla, man kan ikke sige jeg er i god tid, da det er på torsdag hun bliver 1 år, tiden er bare fløjet afsted.
Dukken har en hel masse skønhedsfejl, da jeg hverken er god til at montere eller hæfte, men den er færdig og lavet med masser af kærlighed, og jeg håber og tror Karla vil kramme og kysse den.

Jeg har også lavet et tæppe til dukkevognen, som jeg finder frem og gør klar i morgen.

Spændende om hun kan lide den.

Men her er billeder, mød Solvejg<3

Hele dukken, jeg har døbt Solvejg
(efter min elskede mormor)

Klar til et kram


Det lille tæppe


Det krævede mange garnender, og dermed mange
 hæftninger det tæppe, men det er blevet et fint lille et ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar