søndag den 18. november 2012

Havregrynskugler uhmm...

Så er juleforberedelserne så småt ved at være i gang. I går sagde min mor, at hun havde lavet nogle sunde havregrynskugler. Så jeg tænkte straks at det måtte prøves, for hvis man kan spare lidt kalorier her i julespiseriet, så kom med det...
Jeg var ikke helt sikker på hvad jeg synes om at man skulle putte dadler i havregrynskugler, men det skulle prøves.
Det eneste jeg kan sige er, prøv dem, de smager fantastisk, og som i kan se, synes Magnus det samme.
Og de er jo også gode til børn, lad dem få et par stykker, det er jo uden sukke...



 Mandler og dadler hakkes fint


Kokos, havregryn, kakao og lidt vand blandes i


 Magnus tjekkede lige resultatet


 Kuglerne rulles og rulles i kokos



I en dåse og så på køl, velbekomme





Ingen kommentarer:

Send en kommentar